Memory by the year

MemoryMemories, or what is means is the memory cannot been lost or gone
just like the wind pufff ~~~(*kononnye bunyi angin)

tp kenangan ini ak xkan lupe sampai bile2 walaupon aku jarang contact or tweet or fb korg sume . aku xpenah lupe sume kenangan kite bersama dari mula until now !

our FRIENDSHIP WILL NEVER END UNTIL NO END 

and thank bcoz being good and understand to ME 
and sudi melayan kerenah aku yg tak berape betol sangat !

to my STESRI friend : 

♥ u ALL !!
selama aku kenal korg sume aku ingat korg sume nie sombong2 belaka tp tekaan aku salah !
korg bukan la mcm aku sangkakan . aku seronok dapat kenal korg & our friendship tak penah hilang w/pon kita tak contact sesama sendri biase lah sumenye ada agenda sendiri ...
w/pape pon aku bersyukur sgt dapat kenal korg w/pon perkenalan kita hanya 2 tahun jew .



SIJIL TIME 

BFF 4 EVER !


to my KELANA CENTRAL friend: 

♥ u ALL !!

selama perkenalan kite dari 20 jun 2009 hingga sekarang xpenah padam dalam ingatan aku until now ! w/pon aku banyak buat korang sakit hati or wat tp korg tetap layan ngan aku nie . w/pon kite nie tak banyak persamaan and ada pulak yang cube putus kan our friendship kite sume hadapi nye bersama dan tenang dan sampai sekarang  persahabatan tetap kukuh !

AT TAMAN GAY !

CALON2 MENCARI KERJA

MALAM BAJU KEMEJA :D

AFTER 1 WEEK KNOW EACH OTHER 

OUR LOVE STORY !

BUDAK KACAMATA :P

AT GIANT KAROK 

BEZDAY WEINA 

to MENTARI COURT friend: 
♥ u ALL !!
w/pun persahabatan kite ini terjalin hanye untuk beberape bulan tetapi aku merasakan sudah bertahun berkenalan coz kita nmpk akrab sgt ! w/pon otak aku nie kadang2 ok kadang tak korg tetap terima aku seadanye .sangat aku hargai pergorbanan korg selama ini yg kadang masak dekat rumah & aku lah tukang makan nye ! ehehe sesungguh nye aku memang begitu ! thnx sgt2 coz bile aku berkenalan dengan korg sume aku dah mula pandai masak & sifat M dalam diri mula hilang . 

OLD UNITAR ..

OTW KE CARE4

AYAM YANG DIMASAK OLEH CIK PIAH :) 



K.A.M.I 

MALAM DRESS(*MAW PG SHOPPING JE NIE)

OPEN HOUSE 

US 

p/s : walauape2 yang terjadi kite tetap kawan sampai bile ! jgn hapuskan persahabatan yang telah terjalin terputus begitu saje walaupon ad pihak lain cube untuk menghapuskan nya .






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...