lulus akhirnye ...

salam buat semua ... 
lama aku tak update blog ni coz dah sibuk dengan kerja aku lagi ...
hari ini hari RABU bersamaan tarikh 14/9/11
bos kasi cuti ... coz hari ini aku ada TEST JPJ 

 jam 1 tgh hari ...
aku bertolak dari kedai pakcik ke tempat latihan 

jam  1.30 tgh hari ...
kena duduk dalam dewan kena ceramah lah ape lagi ..

jam 2.30 tgh hari ...
beratur amik no giliran ...lepas tu kena duduk pulak  sampai angka giliran kena panggil ....
masa tengah tunggu angka giliran tu aku mengucap panjang , berzikir ...
tapi dalam takut2 tu aku ada lah tengok orang yang kne test dulu .. 
majoritynye LEPAS ... 
ALHAMDULILLAH .... :)

beberapa jam kemudian angka giliran aku pon dipanggil ..
aku pun ape masuk dalam kereta cek handbreak ape sume OK !
tiptop semuanye ... 

sudah sampai mase nye aku kena naik kebukit ... aku pon geram press minyak sekuat hati sampai kereta tu boleh naik & then sampai dekat garisan kuning aku pon STOP la tak kan nak jalan pulak ?? dah free kan gear tarik handbreak sekuat hati masa nak turun tu pulak aku press minyak sampai aku puas hati aku tak tengok pon muka JPJ tu ... aku press minyak lepas kan clush abis-abisan dah terasa kereta aku teranjak baru aku lepas handbreak ... paling best sekali bile dapat press minyak tu tanda nye aku tengah lepas geram tu ... HAHAHAHA ....

dah lepas bukit tiba masa nya parking pulak ... kali nie aku rase parking yang susah ! tak tahu la kenapa ... coz bila nak masuk parking aku lepas tiba nak keluar tu pulak ad masalah !! aku pusing stering kekanan kekiri ... sampai la boleh lepas :) totally sumenye OK !!

dah lepas semua siksa JPJ aku rasa lega sekarang nie kalau tak aku rasa macam beban tu ada lagi ....

lepas nie bolah la balik kampung bawak kereta !! weeee ... 
 
p/s : thanx tu cikgu2 yang ada dekat parking tu tadi coz ada bagi tips
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...