~30 August 2014~

Hai & Assalammualaikum buat semua blogger....

Pada seminggu yang lalu saya telah selamat di ijab qabul di Masjid Al-Amaniah Batu Caves..

Tarikh tunang & akad : 29/08/14
Tarikh sanding (P) : 30/08/14 
Tarikh sanding (L) : 13/09/14

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar & baik sekali.. Terima kasih pada semua yang hadir & menjayakan majlis perkahwinan ini  dengan jayanya.... 

Mohon maaf jikalau sepanjang majlis itu ada yang terkurang & yang sempat kita nak berjumpa. Masa sangat mencumburui kita.. Pada cameraman & videographer yang sempoi & creative mengambil snap2 yang menarik pada majlis tersebut..

Expecially Thank to :-
Family 
Family Husband
Sedara Mara
Kawan2





















Muhd Hasnizal Bin Noor Hasim saya terima kasih menerima saya seadanya sebagai isteri sah awak. Walaupon perkenalan kita terlalu singkat saya tahu awak mampu membahagiakan saya & menjaga saya.. Awak adalah segalanya untuk saya..Pelindung saya, Penjaga saya, Imam saya, Kawan saya, Teman sehidup semati saya, Teman gaduh, Teman selamanya sampai ke akhir hayat...

SAYA SAYANG AWAK SELAMANYA......











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...