Exam Week

Salam and hai to all blogger..The primitives - MSN monkey emoticons

Lame sangat blog aku ini tak di up date new news... sibuk sangat lah bila sudah jadi orang bekerjaya ini (kerjaya lah sangat kan!)...huhuhu
sampai nak up to date blog pon dah tak sempat...

BTW topic for today is EXAM WEEK 
bila dah exam week nie mesti korang semua getting weird kan???
sejak bila aku nie exam lagi?? kata dah habis study...

Sebenar nya aku nie dah sambung belajar balik lah ... 
Aku mendapat tawaran dalam bachelor in computer science major in networking....
Pada 2/2/2013 aku sudah berdaftar dekat UTM skudai (my dad punya tempat study dulu)
ALHAMDULILLAH dapat jugak aku menyambung pelajaran aku dekat tempat dimana ayah aku study dulu... 
termakbul jugak hajat ayah nak tengok anak bongsu dia nie masuk belajar tempat dia dulu... 
Tapi.......... 
beza nye adalah aku nie just study "part-time" sahaja disini.....

Ok! tak nak buang masa aku ceritakan tentang kisah dapat sambung study nie dah menyimpang jauh dengan tajuk dia...

OK !!! back to our topic !!!

Dalam bulan enam nie adalah minggu exam untuk student UTM & UTMSPACE
so u guys wish me luck ok for my 1st sem nie.... 
debaran menanti hari esok (3/6/13) untuk 1st paper (COMPUTATIONAL MATHEMATICS) and next paper on 18/6/13 (DISCRETE STRUCTURE)


CHAIYOK2X !!!!! 









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...