MUET

Salam buat sume blogger .. The primitives - MSN monkey emoticons

Maaf la sebab tak ada mase nak update + no internet to update this blog ..
kui3 ... 
Today i want to share some story from me about MUET ..
pasti korang sume pelik kan kenapa aku nak share story nie ..
sebab HARI NIE adalah tarikh aku mengambil exam MUET (SPEAKING TEST).. 

Perasaan mase tue memang tak boleh nak cakap lah betapa GEMURUH nye jantung aku mase tue ... tak boleh nak berkata ape2 .. sampai nak sarapan pun tak sempat .. nasib lah ada geng yang aku kenal mase amik tue .. 

Aku keluar rumah jam 7.00 pagi sampai SMKDE aka Darul Ehsan jam 7.30 .. fuhh !!! nsib sempat .. aleh2 tengok belom start apa2 pon .. 

Dari jam 7.30 sampai 10.00(GROUP 4 dpd 5 GROUP) aku menunggu giliran aku nak mule .. Time tue dah bape banyak kali aku menguap daaa ~~ 


Beberapa jam kemudiannye ~~~~ 

Group aku telah dipanggil oleh examiners .... Time tue sume rase dah bercampur aduk .. nk pegi tandas lah(*bape jam tahan sampai terkepit2 kaki aku) .. nak blik lah .. sakit pale lah .. 
mase masuk blik exam tue .. jantung aku bagai dipam laju ... 

Alhamdulillah i can do it dengan berkat my parent & ALLAH S.W.T 

Btw my 1st killing exam is already past .. past awayyyy ~~~~ HAHAHAHA 
 Onigiri fiesta
so just  need to be prepare for 3 more paper on Saturday, 28 Jul  ... 
(READING, LISTENING & WRITING) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...