Selamat Tinggal Kawan ...

salam buat sume reader or blogger ...

Dah lame aku xupdate blog nie dah berhabuk dah ..
uhuk3 !! (*batuk sudah) 

hari nie aku nak kongsi cerita dengan korang sume ape yang berlaku hari ini ..
hari nie adalah hari makan sedunia !! 
ahaha *merepek jew aku nie!

ok2 !! serius !! hari nie aku & sume staff STEELCON SDN BHD sempena menyambut hari terakhir salah seorang staff QC iaitu RIZA aka HERO
yang akan meninggalkan company steelcon sebab dia dah dapat tawaran yang lagi bagus dari sini ..

Apa2 pon kami kat sini ucap GOOD LUCK to U la RIZA dengan kerja yang bawu .. suasana bawu .. kawan2 bawu dll .. 

disini aku selit kan beberapa gambar yang sempat kami tangkap untuk ko supaya ko tak lupe kami kat sini .. 

*btw THANK A LOT to RESTORAN KARI KEPALA IKAN SG, SERI GOMBAK 
taja makan kami sampai RM500++ TERBAIKK lah servis korang !!! 

















Last but no least .. sama2 dengar lagu nie 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...