kenangan bersama ~

Salam buat reader ... 

Hari ini aku tiba-tiba rindu kt semua kawan-kawan aku mase sekolah , mase Universiti , & mase PLKN ... Aku pon tak tahu macam mane perasaan rindu tue teringat balik pada saat2 aku dengan kawan2 semua ... Terasa sangat cepat pulak mase nie berpusing kan ? Taw2 jew aku dah habis kan zaman persekolahan & zaman muda aku dengan kenangan bersama kawan2 aku semua ... Kalau la aku ni ada jam mase untuk putar balik dari zaman kanak2 sampai lah zaman aku sekarang mesti best ... Aku harap zaman aku dulu dengan kawan2 tak  akan berakhir macam tue saja ... Sebab kenangan yang tercipta bagi aku susah untuk hilang macam tue saja .. Betol tak ??? Korng semua mesti ada kenangan yang terindah yang korang tak pernah lupa dalam ingatan korang semua .... 


Eh ! Malas la nak cerita banyak2 nie wat kering tekak aku aja ... Len la kalau korang nak bagi aku air untuk minum kan ? Huhuhu .... BTW nak bagi dekat korang yang kenal aku nie .. 

" AKU RINDU KORANG SEMUA !!! "












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...