setelah habis exam

Pada tarikh 10hb 12 adalah hari yang paling menyedihkan dan menyeronokkan 
sebab buat pertama kalinye aku dan jugak ain  konon nye nak pegi tengok wayang kt mid valley
sudah la perjalanan ke sana macam hape...sedih aku tgk !
SESAK ~ :(

dari rumah ak gerak petang lepas 2 sampai jew kl sentral kowg pon taw kan macam mana..
1 tern sampai MAK aiii !! 
macam ikan sardin,aku xleh nak masuk dah coz dh FULL
aku pon ape ag suruh la ain tunggu tren len..
so tunggu punye tunggu aleh2 tengok langit dah gelap..
xsangka tunggu tren dekat sane sampai malam....
itu xpela..

10minit kemudian........

tren ke2 dah sampai aku xpeduli aku kne naik gak ! coz nk penuhi impian aku nak tengok wayang...dah masuk 2 aku kene himpit kaw2 !!! kiri kanan blakang aku lelaki aku sandar depan tiang...memang kene himpit kaw2 la !
SIKSA WOOKKK ~~~

lepas dah smpai ke destinasi yang nak dituju aku n ain pon ape lagi
berjalan dengan penuh sopan santun..
eh takkan la harapan !...
HAHAHA....
aku n ain jalan cepat2 dan cube memotong sorang demi sorang...
dah smpai level atas sekali aku rase hati agak GEMBIRA  n TERUJA coz dah lame tak jejak panggung wayang...
UHUHUH....

tetibe jew hati yang GEMBIRA  n TERUJA  bertukar menjadi KESAL n SANGAT KECEWA...
coz dari jauh dah boleh nmpak orang beratur punye panjang smpai ke MCd beraturnye....
begitu sedihnye hati ini...
:(

lepas dah tak dapat nak tengok wayang aku n ain singgah dekat MCd...coz perut pon dah berbunyi pelbagai lagu....

5 minit selepas makan......

berkata pada ain "yunk law xdapat tengok pon kite amik pic dari sini jela"
ain jawap "ak ok jew..."
berkata pada ain " ko tgkap pic aku tp make sure nmpak perkataan GSC taw ! uhuhu "
ain jawap "ok2"




nie la hasilnye....
only take a picture jew...
wlaupon xmasuk panggung...
AHAHAHA.....
 antara pic ak n ain sape yang paling smart snap???
HUHUHU...
ada tak ciri2 PHOTOGRAPHER???
:p

mase jalan2 dekat mid aku ternampak ada event best giler dekat sane....
nak tahu ape???

X`MAS DAY.....




cantik sangat2 !! so creatif !!
i <3 it !!!
dengan adanye TEDDY besar ! kuda mainan sotong PAUL n macam2 lagi....
macam xnak balik rumah pon ad...
EHEHEHE....

teddy paling besar sekali !!!

cumil nyew ~~~
dear nak teddy nie boleh???
ehehehe

nie la dye sotong PAUL yang dah diawet...
ahaha...


to all my fwen yang sambut x`mas...
MERRY X`MAS !!
:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...