family baru

dari atas : me ,wahida(MAK),hakim(BAPAK),linda
darri bawah : sofia,ieyka

nie adlah salah 1 pic family baru ak tahun nie.....
wah !! dh mcm family btol plk an???bile tgk...
kah3 :D
tapi pic nie pic lame...skg family aku dah lain...uhuhu
lain bukan ape...juz tukar orang jew...nanti ak tunjukkan
sape orang baru 2... :)
manis orang nye...tinggi,cantik,pandai masak,pandai puji orang plak 2..
leh la jadi calon bini kowg k??
AHAHA...
hihihi amboi lebih2 plak ak nie memuji orang...haha 

nie la orang nye yang ak cakapkan itu....
AIN ZARITH FATIHAH@debab !

ahaha yunk jangan marah ok!
uhuhuh sayang ko ! 
MUAHXX !!
luv u dear....
;D

meh aku kenalkan family baru aku nie eh...

first adalah BAPAK..

second adalah MAK

 third adalah KAK LONG

fourth adalah KAK NGAH

fifth adalah KAK TIRI

 ha ! yang nie anak bongsu adalah KAK CHIK 

HAHAHA......
happening kan family baru aku nie..
kah3 !

macam2 aktiviti aku n family aku buat
contohnye macam....
  1. makan same2...
  2. tengok tv same2...
  3. keluar beli barang same2...
n so on......

UHUHUHUHU.....
msti ko cemburukan bile dapat tahu family aku nie HAPPENING sangat2...
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...