test drive

hai & salam to all my blogger fwen ... 

kali nie sudah msuk 3 kali aku test kereta ...

n sudah 2 kali aku kene marah wif the same person ...

hahaha

biasa la orang baru 1st time belajar bawak kete meme la xtahu pape un ?? 

tp aku nie jenis xleh dengar orang bebel SAKIT TELINGA !!
ok2 ... back 2 the point ok kawan ...
aku xnak citer pape pasal trainer aku 2 ... *doce dowh !!*
1st time dapat pegang stereng bagai un kete itu 

AKU YANG PUNYA !!!

padahal kete kancil jew kot ?? 


wakakaka 
bile bawak kete 2 dekat highway dh mcm nak berlumba like
michael schumacher 


padahal bawu bape jam jew bawak kete 2 ...
kuat berangan sungguh daku ini !!
:P
pape pon aku akan cube sedaye upaye aku untuk lulus
3 perkara asas pemanduan :-
1- bukit ..
**sebagai hiasan sahaja
2- tiga penjuru n ..
**sebagai hiasan sahaje
3- side parking 
**sebagai hiasan sahaja

hope 3 perkara nie aku boleh buat dapan JPJ yg amat garang i guess ?? 

cuak nie !!! 
wish me luck guys ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...